ریپورتاژ آگهی

ریپورتاژ آگهی چیست؟ مزایای ریپورتاژ آگهی

ریپورتاژ آگهی چیست؟ مزایای ریپورتاژ آگهی

با سئو آشنایی دارید؟

مزایای ریپورتاژ آگهی :اولین موضوعی که درباره ریپورتاژ آگهی باید با آن آشنایی داشته باشید، سئو می باشد. در این روزهایی که بیشتر افراد برای توسعه کسب و کار خود و حتی راه اندازی کسب و کار خود از بستر اینترنت و راه اندازی سایت استفاده می کنند، سئو و توجه به آن اهمیت بسیار بالایی دارد، از این رو این سایت ها با یکدیگر رقابت می کنند و در این رقابت سایتی برنده است که سئو آن بهبود بیشتری داشته باشد.

سئو مجموعه ای از اصول و قواعد است که الگوریتم های موتور جستجوگر گوگل بر اساس آن سایت ها را برای کاربر لیست می کنند، به عنوان مثال تصور کنید که در موتور جستجوگر گوگل کلمه پفک نمکی را سرچ می کنید و لیستی از سایت ها برای شما بالا آورده می شود، سایت هایی که رتبه اول و دوم را دارند، دارای سئو بهینه تری نسبت به سایرین هستند.

آیا می دانید ریپورتاژ آگهی چیست؟

برای آن که سئو سایت خود را بهینه کنید راه های مختلفی وجود دارد که یکی از آن ها ریپورتاژ آگهی می باشد، اما باید در این مقاله به این موضوع بپردازیم که این کلمه چه معنی دارد. به این موضوع توجه داشته باشید که ریپورتاژ به معنی پستی است که در سایتی دیگر برای معرفی سایت شما قرار داده می شود و البته این پست به صورت همیشگی است.

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

بسیاری از سایت ها برای آن که سئو خود را افزایش دهند، لینکی را در سایت های دیگر که سئو بالایی دارند، قرار می دهند، در این حالت سایتی با کاربر بیشتر سایت شما را معرفی می کند که البته این معرفی می تواند به دو صورت باشد، یکی از آن ها مثبت است و دیگری نتیجه ای منفی خواهد داشت.

توجه داشته باشید که اگر سایت معرفی کننده لینک سایت شما را به عنوان تبلیغ قرار دهد، نتیجه ای منفی خواهد داشت، زیرا بعد از مدتی این لینک پاک می شود و تعداد کاربرانی که سایت شما جذب می کند، کاهش فراوانی خواهد داشت، در این حالت الگوریتم های موتور جستجوگر گوگل سایت شما را به عنوان تقلب کننده شناسایی می کنند و برای جریمه رتبه آن را کاهش می دهند.

این در حالی است که اگر لینک سایت شما به عنوان یک ریپورتاژ آگهی در سایت دیگری وجود داشته باشد، نه تنها ایراد و جریمه ای برای شما نخواهد داشت، بلکه مزیت های فراوانی هم به دنبال دارد که در ادامه این مزیت ها را شرح خواهیم داد، اما توجه داشته باشید که مهم ترین مزیت این کار بهینه کردن سئو سایت می باشد.

مزایای ریپورتاژ آگهی در نوبشو

مزایای ریپورتاژ آگهی

همانطور که در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم، در یک ریپورتاژ شاهد این هستیم که پستی برای معرفی شما در یک سایت پر بازدید قرار داده می شود، یکی از اصلی ترین مزیت های ریپورتاژ را می توان همین دائمی بودن آن دانست. در این حالت پست معرفی شما در سایت مورد نظر پاک نخواهد شد، همین موضوع دو مزیت عمده را به همراه خواهد داشت.

اولین مزیت را می توان این گونه شرح داد که دائمی بودن پست معرفی شما با الگوریتم های گوگل نشان می دهد که شما هیچ تقلبی برای افزایش سئو نکرده اید و صرفا سایت خود را معرفی کرده اید، پس هیچ جریمه ای برای شما در نظر گرفته نمی شود و سئو سایت شما روز به روز بهینه تر خواهد شد.

مزیت دیگری که برای آن وجود دارد، جذب دائمی و همیشگی کاربر به سمت سایت شما می باشد. به این موضوع مهم دقت کنید که نرخ بازدید کاربران از سایت یکی از مهم ترین مواردی است که بر روی سئو تاثیر مثبت می گذارد و هنگامی که لینک معرفی سایت شما در یک سایت پر بازدید قرار داده می شود، این کار باعث جذب کاربران زیادی به سمت سایت شما خواهد شد و در نتیجه نرخ بازدید سایت شما و در نهایت سئو آن افزایش پیدا می کند . این موضوع اهمیت بسیار بالایی خواهد داشت.

چگونگی انجام ریپورتاژ آگهی را می دانید؟

به این موضوع مهم توجه داشته باشید که پست ریپورتاژ آگهی در حقیقت معرفی کننده شما است، یعنی در هنگام نگارش آن باید به این موضوع توجه داشته باشید که چه چیزهایی در سایت شما وجود دارد که باعث جذب مخاطب می شود و دقیقا همان موارد را باید بولد کنید و در پست معرفی از آن استفاده کنید.

سایت های معتبر و پر بازدید را برای انجام ریپورتاژ آگهی انتخاب کنید. برای رتبه بندی سایت ها می توانید از رتبه الکسا استفاده کنید و توجه داشته باشید که هر چه این رتبه کمتر باشد، سایت مورد نظر در آن کلمه کلیدی در موتور جستجوگر گوگل رتبه بهتری را به دست آورده است و طبیعتا سفارش پست معرفی به آن بهتر و کاربردی تر خواهد بود.

مزایای ریپورتاژ آگهی در نوبشو

نوبشو مارکتینگ

در نهایت باید به شما بگوییم که سایت نوبشو مارکتینگ به آدرس https://marketing.nobesho.com سایتی است که به سادگی می توانید در آن برای معرفی سایت خود و ثبت ریپورتاژ آگهی اقدام کنید و رتبه بالای این سایت به شما کمک می کند که سئو سایت خود را در زمان کوتاهی به طرز چشم گیری افزایش دهید و این موضوع اهمیت بسیاری خواهد داشت.

شما می توانید سوالات خود را در این سایت مطرح کنید و مطمئن باشید که کارشناسان متخصص و کار بلد نوبشو مارکتینگ در اسرع وقت پاسخ هایی مناسب و صحیح را به شما ارائه می دهند، لازم به ذکر است که این پس معرفی یا همان ریپورتاژ آگهی سبب افزایش رتبه سئو شما می شود و باید به آن توجهی خاص داشته باشید.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا