آموزش تولید محتوا

تفاوت آژانس تبلیغاتی با آژانس دیجیتال مارکتینگ

کاربران گرامی وبلاگ نوبشو مارکتینگ امروز قصد داریم موضوع تفاوت آژانس تبلیغاتی با دیجیتال مارکتینگ را مورد بررسی قرار دهیم، با ما همراه باشید.شاید برای شما هم همانند بسیاری از افراد دیگر سوال پیش آمده باشد که تفاوت آژانس تبلیغاتی با دیجیتال مارکتینگ چیست؟ برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشید. به بیان بسیار ساده و قابل فهم افرادی که قصد افزایش درآمد و گسترش شغل خود را دارند بین آژانس تبلیغاتی و آژانس دیجیتال یکی را انتخاب می کنند که هر دو روش در صوت درست انجام شدن افزایش درآمد را به دنبال خواهد داشت.

آژانس تبلیغاتی با دیجیتال مارکتینگ در نوبشو مارکتینگ

به طو معمول آژانس های تبلیغاتی به یک سری فعالیت های تبلیغاتی گفته شده که در رسانه ها ارائه می شود در حالی که آژانس های دیجیتال مارکتینگ با استفاده از یک روش صحیح یک روش بازاریابی به فرد صاحب کسب و کار ارائه می دهند.

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

با توجه به تعریف های هر یک به راحتی می توانید تفاوت آژانس تبلیغاتی با آژانس دیجیتال مارکتینگ را دریافت خواهید کرد.

آژانس تبلیغاتی

مهم ترین فعالیت یک آژانس تبلیغاتی یا همان کانون در تهیه و بازاریابی محتوا مناسب بوده و در نهایت آخرین مرحله اطلاع رسانی محتوای تولید شده توسط رسانه های جمعی می باشد.

طراحی وب سایت ارزان …. اینجا کلیک کنید !

آژانس دیجیتال مارکتینگ

آژانس های دیجیتال مارکتینگ به طور کلی به تحلیل و بررسی وضعیت بازار از جهات مختلف می پردازد. علاوه بر تجزیه و تحلیل، قابلیت تدوین استراتژی یک برند و در نهایت استفاده از روش تبلیغ در رسانه ها را دارا می باشد.

چه تفاوت هایی در تعریف آژانس تبلیغاتی و آژانس دیجیتال مارکتینگ وجود دارد؟

از مهم ترین تفاوت هایی که بین آژانس تبلیغاتی و آژانس دیجیتال مارکتینگ مورد توجه قرار گرفته می شود عبارت اند از:

  • تفاوت آژانس تبلیغاتی با آژانس دیجیتال مارکتینگ در مهارت

افرادی که در یک آژانس دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنند به راحتی و به مرور زمان با بخش های مختلفی همانند بازاریابی محتوا آشنایی پیدا کرده و حتی تجربه هایی در این زمینه به دست می آورند. چنین افرادی در زمینه های مختلف دیگری از جمله تدوین استراتژی بازار، توسعه ی محصول مورد نظر و … نیز تجربه کافی دارند.

این در حالی است که افراد مشغول در آژانس های تبلیغاتی با استفاده از برنامه ریزی رسانه ای و مهارت هایی که تماما خلاقانه می باشند آشنایی داشته و دارای تجربه هستند.

آژانس تبلیغاتی با دیجیتال مارکتینگ در نوبشو مارکتینگ

  • تفاوت آژانس تبلیغاتی با آژانس دیجیتال مارکتینگ در انتخاب

شرایطی وجود دارد که بخش مدیریت یک برند تنها به دنبال تبلیغ و شناساندن محصول و یا خدمت خود به دیگران می باشد، در چنین حالتی به طور معمول یک آژانس تبلیغاتی (کانون ) می تواند گزینه ی مناسبی باشد و یا حالتی که مدیر یک برند تصمیم دارد میزان سهم خود را در بازار افزایش داده و برند خود را گسترش دهد که بهتر است یک آژانس دیجیتال ماکتینگ را انتخاب می نماید.

انتخاب و تفاوت های که بین این دو آژانس وجود دارد بر عهده ی مشتری است. امروزه تعداد بسیاری از آژانس های دیجیتال مارکتینگ دارای زیرمجموعه ای می باشند که فعالیت های آژانس تبلیغاتی را انجام می دهد. به عنوان مثال ممکن است یک شرکت دیحیتال مارکتینگ بخشی را به عنوان بخش تولید رسانه و تیزرهای تبلیغاتی قرار دهد.

  • تفاوت دو آژانس در برونسپاری

دیگر تفاوت آژانس تبلیغاتی با آژانس دیجیتال مارکتینگ عمل برونسپاری می باشد. به سپردن یک کار به بیرون از یک سازمان، برونسپاری گفته می شود که بیشتر در آژانس های دیجیتال مارکتینگ دیده می شود. این گونه شرکت هایی کارهای مربوط به تبلیغات رسانه ای و یا بخشی از آن ها را به بیرون از سازمان خود می سپارند. البته انجام عمل برونسپاری و یا انجام دادن تمام فعالیت ها درون خود آژانس یک تصمیم است که در شرکت های مختلف می تواند متفاوت باشد اما به طور معمول با سپردن قسمتی از کار به افرادی کاملا حرفه ای در آن زمینه، بدون شک نتیجه ی کار بهتر خواهد بود.

  • تفاوت آژانس تبلیغاتی با آژانس دیجیتال مارکتینگ در برخورد با مسئله های به وجود آمده

مهم ترین قسمت از شروع هر یک از آژانس ها، تجزیه و تحلیل بازار و موقعیت برند و مشتریان آن می باشد. در برخورد با مسئله هایی که برای یک آژانس به وجود می آید تفاوت هایی وجود دارد و این تفاوت ها می تواند در کسب موفقیت تاثیر گذار باشد. از مهم ترین تفاوت های دو آژانس در زمینه برخورد با مسئله ها می توان به تجزیه و تحلیل بازار توسط آژانس دیجیتال و تولید محتوای تبلیغاتی توسط آژانس تبلیغاتی یا همان کانون است.

  • تفاوت آژانس تبلیغاتی با آژانس دیجیتال مارکتینگ در انتخاب رسانه

رسانه هایی که قابلیت اندازه گیری را داشته باشد بیشتر توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ مورد استفاده قرار گرفته می شود و علت اصلی این انتخاب قابلیت اندازه گیری دقیق و بررسی و آنالیز می باشد. اما آژانس های تبلیغاتی از رسانه های عمومی همانند بیلبوردها، تلویزیون، رادیو و… استفاده کرده و آنالیز کردن این رسانه ها امکان پذیر نیست.

آژانس تبلیغاتی با دیجیتال مارکتینگ در نوبشو مارکتینگ

مهم ترین خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ کدام اند؟

با توجه به خدمات گفته شده ی آژانس دیجیتال مارکتینگ در این قسمت تفاوت آژانس تبلیغاتی و آژانس دیجیتال مارکتینگ را راحت تر درک کنید. مهم ترین خدمات دیحیتال مارکتینگ در زمینه های مختلف از جمله وب و شبکه های اجتماعی عبارت اند از:

در وب

  • بهینه کردن موتورهای جستجو
  • طراحی کردن بهترین وبسایت با توجه به موقعیت برند
  • انجام دادن تمام تبلیغات دیجیتال
  • ارائه خدمات ایمیل مارکتینگ
  • ارائه ی تبلیغات در گوگل
  • و…

تولید محتوا ارزان …. اینجا کلیک کنید !

شبکه های اجتماعی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا