آموزش طراحی وب سایت

بررسی و معرفی امن ترین مرورگرها در صفحات وب

آشنایی با مرور گرهای امن در صفحات وب

معرفی امن ترین مرورگرها :

در ادامه مقالات آموزش طراحی وب سایت ، اکنون می خواهیم به معرفی امن ترین مرورگرها بپردازیم و شما را از امنیت آن ها در برابر ردیابی وبسایت ها مطلع کنیم:

1.اولین مرورگری که قصد بررسی آن را داریم مرورگر فایر فاکس است که همه شما با آن آشنایی دارید اما ممکن است ندانید که امنیت  آن به چه صورت است حال به شما می گوییم که فایر فاکس امنیت بسیار بالایی دارد که توسعه یافتن خود را مدیون موسسه غیر انتفاعی موزیلا می باشد. به جرعت می توانیم بگوییم که مرورگر فایر فاکس به اندازه chrome امنیت بالایی دارد

2.مرورگر بعد مرورگر Tor Browser است که کمتر کسی ممکن است شناخت دقیقی از این مرورگر را داشته باشد اما ما شما را با این مرورگر آشنا خواهیم کرد. بطور کلی اگر بحث درباره معرفی امن ترین مرورگرها باشد ، مرور گر Tor حرف اول را خواهد زد به طوری که انگار این مرورگر مخصوص اطلاعات مخفیانه و ناشناس است و از این لحاظ بهترین مرورگر ممکن در سراسر دنیا است هدف Tor این است که هر آنچه که به یک کابر مرتبط است به عنوان مثال مانند محل زندگی اطلاعات کاربری و اکانت کاربر سابقه های جستجو کاربر و هرآنچه که به صورت کلی به کاربر مرتبط می شود را از دیدگاه سایرین و مخصوصا ربات ها مخفی نگه دارد.

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

همه ما فکر می کنیم با رمز گذاشتن می توانیم مانع دسترسی سایرین به اطلاعات خصوصی خود شویم ولی باید بگویم که همه ما سخت در اشتباهیم و بسیاری از مرورگرهای معروفی که همه ما با آن ها آشنایی داریم نمی توانند مانع این دسترسی ها شوند. اطلاعات در اینترنت به دو صورت ظرفیت ترابری( اطلاعات و داده های واقعی) و تیتر ها هستند . رمزگذاری که در چند خط بالا درباره صحبت کردیم در بیشتر مرورگرها فقط می تواند ظرفیت ترابری را پنهان کند اما برای تیتر ها چنین پنهان کاری ممکن نیست در این جاست که وظیفه مرورگر Tor آغاز می شود و تفاوت خود را از سایر مرورگر را نمایان می کند به این صورت که این مرورگر به زبان ساده ترافیک شبکه ای شما را از طریق درگاه ها ی مختلف یه بهتر بگوییم از طریق مسیر های مختلف به مقصد که تیتر ها هستند می رساند

معرفی امن ترین مرورگرها در نوبشو مارکتینگ

 

نوشته های مشابه

 

امیدوارم تا اینجا از اهمیت امنیت بالای مرورگر Tor اطلاع پیدا کرده باشید اما اگر هنوز هم دو به شک هستید بهتر است بگوییم که نیرو های دریایی آمریکا نیز برای اطلاعات هوشمند و محرمانه خود از این مرورگر استفاده می کند و همچنینی بسیاری از ارگان و نیروهای فضایی نیز برای اینکه نظر دیگران را به خود جلب نکنند و بخواهند با خیالی راحت از یک مرورگر ایمن بهره ببرند به سراغ این مرورگر می روند.

مرورگر Tor شباهت بسیار زیادی به مرورگر فایرفاکس دارد اما امنیتش بالا تر است و این به دلیل وجود Noscript است که در پیش فرض Tor ذخیره شده اما در سایر مرورگرها دسترسی به Noscript پیچیدگی دارد و مانند مرورگر Tor راحت نیست.

اما بهتر است بدانید که درست است که ما از امنیت بسیار بالای این مرورگر سخن می گوییم ولی نمی توان به طور قطع گفت که شما به راحتی تمام بدون اینکه کسی متوجه شما باشد می توانید در Tor جستجو کنید امنیت tor از مرورگرها یی مانند chrome بیشتر است اما به طور کامل ناامن است.

3.مرورگر بعدی water fox است که در معرفی امن ترین مرورگرها این مرورگر نیز امنیت بالایی دارد، مبتنی بر فایر فاکس است و کد این مرورگر شبیه به فایر فاکس می باشد و آن مرورگر روی سیستم عامل های اندروید ، ویندوز، لینوکس و مک اوس قایل اجرا و دسترسی می باشد.

4.مرورگر Pale Moon که مانند دیگر مرورگرهای بالا که اشاره کردیم از امنیت بالایی برخوردار است این مرورگر نیز مانند واتر فاکس مبتنی بر فایر فاکس است اما کد منبع آن به طور کلی با کد منبع فایر فاکس تفاوت دارد.

5.مرورگر بعدی Firefox Focus می باشد که این مرورگر امنیت بسیار بالایی دارد و مخصوص سیستم عامل های ios و Android می باشد . از جمله آپشن های مفید و کاربردی آن این است که می تواند آگهی ها را مسدود کند. شما می توانید در این مرورگر به راحتی تمامی جستجو های خود را بدون اینکه در سرچ محلی آن ذخیره شود به صورت کاملا ایمن انجام دهید.

6. مرورگر Epic مانند مرورگر Tor ممکن است به گوشتان آشنا نباشد. در بحث معرفی امن ترین مرورگرها این مرورگر نیز از امنیتی بالا برخوردار است، از جمله ویژگی های این مرورگر به این صورت است که به راحتی می تواند از روش های مختلفی که باعث دزدین اطلاعات شخصی شما می شود، جلوگیری کند و از جمله مزیت دیگر این نرم افزار این است که به فرض مثال اگر شما وارد یک سایت شوید و پس از اتمام کار خود از آن سایت خارج شوید، این مرورگر تمامی اطلاعاتی که از شما در آن سایت وجود دارد را به طور کامل پاک می کند تا دیگران یا ربات های مختلف امکان دسترسی به آن اطلاعات را نداشته باشند.

7. مرورگر comodo dragon نیز امنیت بسیار خوبی دارد نسبت به مرورگرهایی که ما هر روزه استفاده می کنیم اما به هیچ وجه نمی تواند با مرورگر Tor هم رده و هم قیاس باشد این مرورگر به راحتی می تواند مانع ردیابی ترافیک های اینترنتی و cookie ها و جاسوس های مختلف اینترنتی شود و از جمله مزیت های این مرورگر که آن را نسبت به سایر مرورگرهای بالا متمایز می کند وجود آنتی ویروس کومودو است که مانع هوجوم بد افزار ها و ویروس های مختلف می شود.

 

https://www.marketing.nobesho.com

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا