آموزش طراحی وب سایت

مشکلات مربوط به لود شدن کد کپچا در وردپرس

مشکلات لود شدن کد کپچا در وردپرس:

مشکلات لود شدن کد کپچا :حتما برای شما پیش آمده که هنگام ورود به برخی سایت ها یا در زمان ثبت نام در آن ها با بخشی خاص به نام کپچا یا CAPTCHA برخورد کرده باشید، فرم هایی هستند که فعالیت های مختلف مانند نوشتن اعداد و حروف یا انتخاب تصاویر و یا در بعضی از موارد از شما می خواهد یک کلیک ساده بر روی مربع یا چک باکس انجام دهید از آن می توانید برای بالا بردن امنیت سایت های خود استفاده کنید اما گاهی اوقات ممکن است با مشکلات لود شدن کد کپچا در وردپرس روبرو شوید.

مشکلات لود شدن کد کپچا در وردپرس در نوبشو مارکتینگ

کپچا چیست یا چه معنایی دارد؟

CAPTCHA مخفف جمله ی Completely Automated Public Turing test to tell Computers and Humans Apart می باشد در نگاه دیگر می توان گفت که کپچا نوعی آزامیش تورینگ به صورت خودکار محسوب می شود که توانایی تشخیص انسان از ربات را دارد برای درک بهتر این معنی توصیه می کنیم مطالعه درباره آزمون تورینگ و یا ارزیابی هوش مصنوعی داشته باشید.

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

گاهی اوقات ممکن است برای شما پیش بیاید که هنگام نصب کپچا بر روی سایتی که با وردپرس راه اندازی کرده اید به یکسری ارور ها برخورد کرده باشید،فراموش نکنید برای رفع هر اروری نیاز به دانش کافی درباره آن موضوع خواهید داشت در این مقاله سعی شده به بررسی مشکلات لود شدن کد کپچا در وردپرس و نحوه رفع آن بپردازیم پس اگر شما نیز با خطاهایی از این قبیل برخورد کرده اید و به دنبال یاد گرفتن برای رفع آن هستید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

رفع خطای کپچا در سایت هایی که با وردپرس راه اندازی شده اند:

فعال کردن کپچا برای حفاظت از وبسایت در مقابل ربات ها و یا حمله اسپم به وسیله آن ها کاری بسیار ضروری و مهم است اما مشکلات لود شدن کد کپچا در وردپرس ممکن است شما را در این مسیر کمی دل سرد کند، اما نگران نباشید همیشه برای هر مشکلی راهی وجود دارد.

نوشته های مشابه

تنها راه آن این است که باید این نوع از خطاها را بشناسید و برای رفع مشکل آن اقدامات لازم را انجام دهید در غیر این صورت نه تنها فعال نکردن آن برای شما مشکلی را حل نمی کند بلکه می تواند در آینده مشکلات متعددی برای سایت شما به وجود آورد.

انواع خطاهایی که ممکن است هنگام لود کردن کپچا با آن روبه رو شویم :

هنگام فعال کردن کپچا روی سایت خود ممکن است با مشکلات لود شدن کد کپچا در وردپرس روبه رو شوید و خطاهای مختلفی را ببینید، که هریک از آنها دلیل خاص خود رادارند انواع خطاهایی که ممکن است هنگام نصب کپچا با آن برخورد کنید به شرح ذیل است

مشکلات لود شدن کد کپچا در وردپرس در نوبشو مارکتینگ

  • Invisible reCAPTCHA is not invisible
  • ReCAPTCHA was not entered correctly
  • خطا برای مالک سایت: Invalid domain for Site Key
  • ReCAPTCHA couldn’t find user-provided function
  • Google ReCAPTCHA in localhost
  • Cannot contact reCAPTCHA
  • Checkbox reCAPTCHA is not showing
  • reCAPTCHA not working in Chrome
  • خطا برای مالک سایت: نوع کلید معتبر نیست
  • reCAPTCHA badge showing

در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید به دانش کافی درباره مشکل لود نشدن کپچا و تعدادی از خطاهایی که در مطلب فوق به آن اشاره کردیم دست پیدا کنید و در نهایت توانایی رفع هریک از آن ها را داشته باشید.

مشکلات لود شدن کد کپچا :

1- خطای Invisible reCAPTCHA is not invisible

خطای Invisible reCAPTCHA is not invisible یکی از مشکلات لود شدن کد کپچا در وردپرس است و به معنای استفاده نامرئی از کپچا بر روی سایت است در این صورت گوگل فعالیت هایی که شما بر روی سایت انجام می دهید را مشکوک قلمداد می کند.

به همین علت پس از آنکه بر روی کلمه ی من ربات نیستم کلیک کنید به طور معمول چالش تصویر به نمایش در خواهد آمد، در کل مناسب برای گوگل است زیرا به آن این اطمنیان را خواهد داد که شما یک ربات نیستید و با یک انسان روبه رو است.

2- خطای ReCAPTCHA was not entered correctly

مشکلات لود شدن کد کپچا در وردپرس در نوبشو مارکتینگ

مشکلی تحت عنوان ReCAPTCHA was not entered correctly یکی دیگر از مشکلات لود شدن کد کپچا در وردپرس می باشد و برای آن می توان سه دلیل عمده را بیان نمود.

الف. کلید های وبسایت درست نیست اگر اینگونه باشد کاری که می بایست انجام دهید این است که کلید های مربوط به کپچا را مجددا وارد کنید و از عدم وجود فاصله میان حروف و اعداد اطمینان لازم را حاصل کنید.

ب. اگر برای بعضی از صفحه های وبسایت شما ssl فعال شده باشد و دیگر صفحه ها این گواهینامه را نداشته باشند قطعاٌ با مشکلات لود شدن کد کپچا در وردپرس روبه رو خواهید شد و برای رفع آن باید از فعال بودن گواهی نامه ssl برای تمامی صفحات سایت خود اطمینان حاصل کنید.

ج . دلیل آخر استفاده همزمان از دو افزونه برای فعال کردن کپچا است که ممکن است میان دو افزونه تداخل به وجود آمده باشد در این حالت می بایست برای رفع خطا یکی ازآن ها را غیر فعال کنید.

3- خطای Invalid domain for Site Key

مشکلات لود شدن کد کپچا در وردپرس در نوبشو

یکی دیگر از مشکلات لود شدن کد کپچا در وردپرس می تواند خطای Invalid domain for Site Key باشد اگر با چنین اروری برخورد کردید به این معنا است که سایتتان از لحاظ دارا بودن کلید دیگر اعتباری ندارد.

برای رفع آن باید از وجود لینک سایت در تنظیمات کلید سایت اطمینان لازم را کسب کنید که به طور دقیق در آن قرار گرفته باشد، و بعد از آنکه اطمینان حاصل شد اقدام به ساخت کلید جدید کنید، فراموش نکنید که مجددا نیاز به اضافه کردن ساب دامنه به صورت جداگانه ندارد فقط کافی است آدرس وبسایت اصلی را وارد نمایید.

4- خطای ReCAPTCHA couldn’t find user-provided function

خطای فوق می تواند یکی دیگر از مشکلات لود نشدن کد کپچا در وردپرس باشد، هنگامی که شمادرحال استفاده از یک افزونه ی اضافه که تنظیمات کپچا را پشتیبانی نکند، و هر صفحه آن دارای یک اسکریپت باشد به مشکل عدم نمایش کد کپچا برخوردمی کنید در این حال تنها راه حل آن این است که افزونه مورد نظر را حذف بکنید تا تداخل به وجود آمده از بین برود و از قابلیت کپچا در سایت خود بهره کافی را ببرید.

برای سفارش طراحی سایت … اینجا کلیک کنید !

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا