آموزش طراحی وب سایت

اصول اولیه طراحی سایت در شهرکرد

اصول اولیه طراحی سایت در شهرکرد

نزدیک به سی سال است که ما با دنیای وب ارتباط داریم و در این چند سال بالای یک میلیارد وب سایت برای افراد به ثبت رسیده است و این رقم روزبه روز در حال افزایش است اما خوب است بدانید با وجود اینکه هزینه و ساخت سایت در مقایسه با درآمدی که می توان از سایت به دست آورد بسیار کم و ساده می باشد هنوزهم افراد زیادی هستند که سایتی برای خود ندارند.ما در این مقاله قصد داریم درباره ی اصول اصلی طراحی سایت در شهرکرد با شما صحبت کنیم تا شماهم بتوانید پس از اشنایی با این اصول نسبت به طراحی سایت اقدام کنید پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

طراحی سایت در شهر کرد در نوبشو

طراحی سایت در شهر کرد چیست؟

طراحی سایت همانطور که گفتیم خیلی راحت است اما اولین قدم برای یادگیری این است که با اصول اولیه آشنا شوید و آن ها را به خوبی انجام دهید که در ادامه آن ها را بیان خواهیم کرد.

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

طراحی وبسایت حرفه ای … اینجا کلیک کنید !

  • طراحی بصری

طراحی بصری در سایت آن چیزی که اکثر افراد با آن اشنایی دارند نیست و منظور طراحی ذهنی می باشد که تشکیل دهنده ی شکل ظاهری و روحی وب سایت می باشد.

طراحی بصری شامل موارد زیادی از جمله نسبت ها، رنگ ها و… می باشد اگر بخواهیم به زبان ساده تر آن را بیان کنیم اشنایی با کاربرد رنگ ها و فونت های مکمل با یکدیگر است.

نوشته های مشابه
  • یو ایکس یا تجربه کاربری خود را تقویت کنید.

تجربه ی کاربری به این معناست که شما بتوانید خود را جای کاربری که از وب سایت شما دیدن می کند قرار دهید و قبل از طراحی سایت متوجه شوید که کاربران چرا از سایت شما دیدن می کنند و به دنبال چه چیزی هستند همچنین با دیدن سایت شما چه حسی به آنان دست می دهد.

با انجام این روش شما می توانید طراحی وب سایت در شهرکرد را به نحو احسن و با توجه به نیاز کاربر انجام خواهید داد.

  • کار با انواع ابزارهای طراحی سایت را یاد بگیرید و با این نرم افزارها آشنا شوید.

افراد برای هر حرفه و کاری از جمله طراحی سایت در شهر کرد به ابزارهایی نیاز دارند که باید با کارایی، ویژگی ها و… این ابزارها آشنا شوند.

شاید شما بگویید که وقتی می شود طراحی وب سایت را به طور مستقیم در سایت انجام داد به این نرم افزارها نیازی نیست اما خوب است بدانید بیشتر طراحان که به طور حرفه ای کار می کنند از نرم افزارهایی مثل ایلوستریتور، فتوشاپ و… برای لوگوسازی، تغییر تصاویر و دیگر کارها استفاده می کنند و یادگیری این نرم افزارها خالی از لطف نیست.

  • مهارت اچ تی ام ال HTML

شاید شما هم مثل دیگر افراد مبتدی فکر کنید که برای طراحی وب سایت نیازی به کد نویسی نیست که این تفکر اشتباه است علاوه بر طراحی وب سایت در شهر کرد برای دیگر طراحی ها در دیگر زمینه ها شما نیاز به یادگیری کد نویسی اچ تی ام ال دارید.

از این زبان برای گذاشتن محتوایی که تولید کرده اید بر روی صفحه ی وب مورد نظر شما استفاده می شود به عنوان مثال با کمک این زبان می توانید کلمات را به عناوین مختلف، پاراگراف و… تبدیل کنید همچنین نحوه ی قرار گیری تصاویر و دیگر فایل ها را در سایت تعیین کنید.

  • کد سی اس اس CSS

یکی دیگر از لازمه های یک طراح وب سایت در شهرکرد شدن یادگرفتن کدهای سی اس اس می باشد این کدها در قدرتمند کردن صفحات وب سایت تاثیر بسزایی دارند همچنین به جستجوگر کمک می کنند که اچ تی ام ال را برای نمایش دادن بهتر و زیباتر صفحات وب فرمت دهی کند و نوع سبک را به خوبی نمایش دهد.

با نمونه کدهای سی اس اس می شود به تنظیم و تغییر رنگ ها و فونت های مختلف سایت، اضافه کردن تصویر زمینه های جالب و …پرداخت.

شما با تلفیق کردن اچ تی ام ال و کمک از کدهای سی اس اس قادر خواهید بود که مهارت خود را به طور شگفت انگیز و زیبایی به نمایش بگذارید.

  • جاوا اسکریپت JS

درست است که می توانید تنها با بهره گیری از دو نمونه کد نویسی که بیان کردیم به طراحی بپردازید اما در این میان جاوا اسکریپت به شما در ایجاد انواع اسلایدرها و… در زیباتر کردن سایت کمک بسزایی می کند.

طراحی سایت در شهر کرد در نوبشو

  • کنترل زمان

شما باید بتوانید زمان تحویل پروژهای خود را کنترل کنید تا در حرفه ی خود به موفقیت بالایی برسید برای این کار بهتر است انواع نرم افزارهای مدیریت کنترل زمان را بشناسید از بهترین این نرم افزارها می شود به ترلو یا جیرا اشاره کنیم.

طراحی وبسایت حرفه ای … اینجا کلیک کنید !

  • ارتباطات خود را تقویت کنید.

برای کسب در آمد از طراحی سایت در شهر کرد باید به خوبی با دیگران در ارتباط بوده و به دیگران در طراحی ایده بدهید و از همکاران خود ایده بگیرید در نتیجه خوب است که برای برقرار کردن ارتباط بهتر با افراد آداب معاشرت خود را تقویت کرده و خوش اخلاق باشید.

اگر فردی برای سفارش کار طراحی وب سایت در شهرکرد به شما مراجعه کرد بهتر است از ایده ها و خلاقیت های خود برای بهتر شدن سایت مشتری به او بگویید.

  • دیگر مهارت های خود را تقویت کنید.

بهتر است مهارت های نگارشی خود را نیز تقویت کنید تا بتوانید تولید محتوای خوبی انجام دهید همچنین در ویرایش وب سایت نیز حرفه ای شوید.

از دیگر کارهایی که پس از طراحی وب سایت در شهر کرد باید انجام دهید تا به درآمدزایی از این حرفه برسید آشنا شدن با بهینه سازی، انواع بازاریابی اینترنتی، شناخت و کار با شبکه های اجتماعی و… می باشد.

شما علاوه بر موارد ذکر شده باید بتوانید میزان درآمد خود را کنترل کرده و کسب و کار خود را به طور مناسبی مدیریت کنید تا در دراز مدت و در طول انجام پروژه و وب سایت به مشکل مالی برنخورید.

طراحی سایت در شهر کرد در نوبشو

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا