آموزش طراحی وب سایت

آموزش رایگان وردپرس به صورت صفر تا صد

امروز با آموزش رایگان وردپرس به صورت صفر تا صد خدمت شما عزیزان هستیم.

وردپرس یکی از معروف ترین و پیشرفته ترین قالب های موجود در دنیا است که شما با حداقل ترین سواد برنامه نویسی می توانید یک وب سایت خوب و کامل را راه اندازی کنید .

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای انعطاف پذیر، قابل تغییر و ارتقاء است که روز به روز متدها و گزینه های جدیدی به آن اضافه می شود.

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان

پس از آن که پیش نیاز های وردپرس را نصب کردید و متوجه شدید که چگونه قالب را بر روی هاست خود پیاده سازی کنید نوبت آن می رسد که ظاهر سایت خود را انتخاب کنید و قابلیت های آن را افزایش دهید .

33% از کل وب سایت های جهان با سیستم مدیریت محتوای وردپرس راه اندازی و پشتیبانی می شوند به همین دلیل این CMS از محبوبیت خاصی میان برنامه نویسان برخوردار است و کار کردن با آن نیز به نسبت سیستم های مدیریت محتوای دیگر راحت و جذاب تر است و به شما حس خستگی نمی دهد چرا که با ساده ترین آموزش ها می توانید به خوبی با آن کار کنید و اهداف خود را روی وب سایت شخصی خود پیاده سازی کنید .

طراحی سایت با وردپرس

نوشته های مشابه

آموزش رایگان وردپرس به شما چه چیزی را می آموزد؟

با آموزش رایگان وردپرس به صورت صفر تاصد شما می توانید وارد بازار تجارت الکترونیک شوید و به صورت پیشرفته سایت خود را استارت بزنید.

آموزش وردپرس و طراحی سایت می تواند شما را وارد بازار کار کند و برای شما درآمدزایی داشته باشد و از طریق این سایت شما می توانید فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید و محصولاتی را بفروشید و در کار خود به صورت اینترنتی پیشرفت داشته باشید و یا می توانید با بالابردن اطلاعات خود در این رشته سایت های مختلف را پشتبانی کنید و حتی به صورت حرفه ای طراحی سایت انجام دهید و از این طریق به راحتی برای خود کسب درآمد کنید.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای عجیب و پیشرفته است که برنامه نویسان در سراسر دنیا در حال ارتقاء دادن آن هستند و روز به روز متد ها و قالبیت های جدیدی را به آن اضافه می کنند و دنیای این CMS را قدتمندتر و جذاب تر می کنند که از تمام رقبای خود چندین قدم جلوتر است و پیشرفت چشمگیری را در این حوزه دارد.

آموزش رایگان وردپرس : نصب وردپرس

راه معمول نصب وردپرس بر روی سرور است ، سرور کامپیوتری است که اطلاعات شما در آن قرار می گیرد و پس از آن هر کسی می تواند سایت شما را در اینترنت مشاهده کند.

به چه چیزهایی برای نصب وردپرس نیاز دارید؟

وب سرور

توجه داشته باشید که بر روی وب سرور شما PHP نصب باشد زیرا برنامه نویسان زیادی وردپرس را به زبان PHP کدگزاری کرده اند.

MY SQL نیز یک پایگاه داده است که وظیفه ذخیره تمام اطلاعات شما را برعهده دارد .

ویرایشگر متن

شما قبل از آن که اطلاعات خود را در وب سرور منتقل کنید باید تغییرات جزئی را در فایل وردپرس خود اعمال کنید و سپس ذخیره کنید.

کاربران ویندوز از نرم افزار NOTEPAD استفاده کنند و کاربران مک OS X از TEXT EDIT

کلاینت FTP

شما برای اینکه اطلاعات خود را از کامپیوتر به یک سرور منتقل کنید نیاز به یک کلاینت FTP دارید .

FileZilla و Cyber Duck نرم افزار های متن باز هستند که تمام امکانات را به صورت کامل دارند و از بهترین های FTP می باشند.

مرورگر وب

همان نرم افزار هایی هستند که شما با آن ها به گشت و گذار در اینترنت می پردازید مانند موزیلا و فایرفاکس

به این برنامه های برای نصب اولیه نیاز دارید.

آموزش وردپرس در مارکتینگ نوبشو

پس از آن که برنامه های مورد نیاز را نصب کردید آخرین نسخه ی وردپرس را دانلود کنید .

سپس باید یک دیتابیس در MY SQL بسازید و سپس اطلاعات آن را در وردپرس انتقال دهید ازاین طریق وردپرس به دیتابیس متصل می شود وعملیات ارسال مطالب و نظرات و.. را انجام می دهد.

پس از دریافت آخرین نسخه ی وردپرس وارد محیط هاست خود می شوید و اسم مشخص سایت خود را به همراه یک اسلش وارد می کنید و وارد می شوید، نام کاربری و رمز عبور که هاستینگ دراختیار شما قرار داده است را وارد می کنید ، پس از واردکردن اطلاعات درست وارد محیط سی پنل می شوید ستون راست بخش فعالیت ها را مشخص می کند و ستون چپ اطلاعات هاست شما را مشخص می کند.

در محیطی که هستیم در ستون چپ در قسمت پابلیک می توانید فایل وردپرس خود را بارگزاری کنید سپس فایل را دانلود و نصب می کنید و بقیه ی مراحل را طبق آموزش نصب وردپرس انجام می دهید.

زمانی که سایتی ایجاد می کنید باید بتوانید محتوا و مطالبی را به آن اضافه کنید ، وردپرس با داشتن یک ویرایشگر قدرتمند این امکان را به مخاطبان و کاربران خود می دهد هرنوع مطلب و نوشته ای را به سایت خود اضافه و ویرایش و تغییر دهید.

هر نوع سایتی باید مرزبندی شود و باتوجه به نوع فعالیتی که دارد دسته بندی شود .

وردپرس چیست ؟

دسته های می توانند به عنوان فهرست و منوهای اصلی سایت فراخوانی شوند.

با انتخاب درست برچسب ها نیز می توانید بهینه سازی کنید و بهترین رتبه و ارزش را در گوگل به سایت خود اختصاص دهید.

برای اضافه کردن فایل و تصویر می توانید به کمک پرونده ی چند رسانه ای دروردپرس این کار را انجام دهید.

یکی از ویژگی های سایت های خوب و پر طرفدار دارا بودن قسمت دیدگاه ها و نظرات و پیشنهاد است ، کاربر می تواند سئوالات خود را در زمینه ی مقاله ی سایت شما مطرح کند و کامنت بگذارد و اگر شما به عنوان مدیر سایت پاسخگوی سوالات باشید قطعا سایت شما جزء پربیننده ترین سایت های کاربردی می شود.

قالب و ظاهر سایت نیز بسیار مهم و حائز اهمیت است ، شما می توانید قالب مدنظرخود را انتخاب کنید .

قالب های وردپرس به تازگی فارسی سازی شده اند و شما می توانید به راحتی با آن کار کنید.

وردپرس تمامی امکانات را در اختیار شما قرار می دهد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا