شبکه های اجتماعی

نحوه چگونگی ساخت ربات تبچی Tabchi روی سرور و گوشی

ربات تبچی Tabchi یک ربات بسیار کارآمد و روان است که تاثیر زیادی در تبلیغات شبکه های مجازی دارد و با قرار گرفتن بر روی سرور شخصی و یا کاملا رایگان ایفای نقش کرده و تبلیغات را در گروه های مختلف منتشر می کند. برا آشنایی با نحوی ساخت ربات تبچی Tabchi روی سرور و گوشی و چگونگی عملکرد های متفاوت آن می توانید با مراجعه به سایت نو بشو اطلاعات کامل و جامعی را کسب نمایید.

ربات تبچی Tabchi در نوبشو مارکتینگ

ساخت ربات تبچی Tabchi روی سرور و گوشی به چند روش امکان پذیر است؟

روش اول : استفاده از سورس آماده

برای اینکه بتوان از فواید و مزایای ربات تبچی Tabchi استفاده کرد لازم است در ابتدا نمونه ای از آن را بسازید تا به عنوان یک بات تضمینی به انتشار تبلیغات شما بپردازد. برای ساخت این ربات به موارد زیر نیاز است:

طراحی سایت ارزان طراحی سایت ارزان
  • دانلود کردن سورس تبچی از یک منبع معتبر و امن
  • داشتن دو خط با شماره ایالات متحده آمریکا که یکی از آن ها برای ربات تبچی به کار می رود و دیگری در جهت مدیریت مورد استفاده قرار می گیرد.
  • استفاده از یک ف*** شکن قوی به منظور اتصال بدون قطعی برای ساخت ربات تبچی
  • در اختیار داشتن یک هاست رایگان
  • به دست آوردن یک آیدی عددی که می تواند از طریق بات های مخصوص صورت پذیرد.

دانلود سورس ربات تبچی

پس از به دست آوردن موارد فوق لازم است به سراغ مراحل آماده سازی ربات باشید. به این ترتیب ابتدا آیدی عددی شماره ای که مربوط به مدیریت ربات های تبچی است را به دست آورید. در مرجله بعد می بایست سورس تبچی را از وبسایت های امن و معتبر دانلود نمایید تا بستر مناسب برای بات ایجاد شود. پس از دانلود کردن آیدی عددی شماره ای که به منظور مدیریت در اختیار دارید را در لاین 123 و 124 وارد نمایید و از سیو شدن آن اطمینان حاصل کنید.

سورس ربات تبچی

در مرحله بعدی هاست رایگانی را که در اختیار داشتید باز کرده و فایل php مورد نظر را در آن آپلود نمایید، از این هاست هم می توانید به صورت رایگان استفاده کنید . با توجه به کاربردی بودن بات های تبچی می توانید درون هر هاست در مرحله بعد چند پوشه باز کرده و سورس موجود را با نام های متفاوت در آن ها آپلود و ذخیره نمایید به این ترتیب در آن واحد می توانید از چندین ربات تبچی Tabchi استفاده مفید داشته باشید.

خرید ممبر تلگرام با قیمت ارزان … اینجا کلیک کنید!

ربات تبچی Tabchi در نوبشو مارکتینگ

گام بعدی در زمینه ساخت ربات تبچی Tabchi روی سرور و گوشی به اجرا در آوردن بات در پوشه های ذخیره شده می باشد. بدین منظور با کلیک راست و انتخاب زبانه View وارد مرحله شماره گذاری می شویم. پس از وارد نمودن شماره در بخش Madeline Proto و فشردن دکمه go یک کد به شماره مجازی شما ارسال خواهد شد که می بایست آن را پس از دریافت در قسمت Madeline Proto کپی نموده و روی GO کلیک کنید.

در قدم بعدی Madeline Proto را بر روی عنوان User تنظیم و مجدد روی GO کلیک کنید تا به شما عنوان کاربری تعلق بگیرد. لازم است که شماره وارده را مجدد در بخش Madeline Proto نوشته و منتظر کد دریافتی باشید.

همانند مراحل فوق پس از دریافت کد پنج رقمی آن را در قسمت Madeline Proto کپی و GO کنید، پس از انجام مراحل فوق مشاهده خواهید کرد که پیغام OghabTabchi Is Running بر روی صفحه ظاهر خواهد شد. پس از به اجرا در آمدن ربات تبچی Tabchi زمان ساختن اکانت فرا رسیده که به نوبه خود مراحله ویژه ای خواهد داشت.

در قدم اول بهتر است پس از ساخت اکانت مدیریت، شماره ای که برای ساخت ربات تبچی Tabchi استفاده نمودید را در اکانت ادد کنید و با کلیک کردن بر روی دکمه راهنما ربات را راه اندازی نمایید. برای مشاهده بهتر عملکرد ربات تبچی Tabchi می توانید چند لینک را داخل اکانت قرار دهید تا به خوبی شاهد عملکرد دقیق و سرعتی این ربات باشید.

برای اجرای بدون وقفه ربات تبچی Tabchi لازم است که با مراجعه به کرون جاب رفته و با ساخت یک اکانت لینک ربات تبچی را در آن کپی و ذخیره نمایید. فراموش نکنید که در قسمت تنظیمات برنامه را روی یک دقیقه قرار داده و با تیک دار کردن تمامی گزینه ها یک کرون جاب ایجاد نمایید.

روش دوم: سایت Codeanywhere

چنان چه در زمان ساخت این ربات سرور ندارید می توانید از روش های متعددی استفاده نمایید که ورود به سایت Codeanywhere یکی از طروق ساده می باشد. در این روش پس از ورود می بایست بر روی گزینه Sing up در قسمت بالای مرور گر کلیک کنید. در این بخش برای ایجاد حساب لازم به وارد کردن جیمیل و پسورد است دقت کنید که برای فعال سازی حساب می بایست ایمیلی که از قبل داشتید را وارد و روی لینک مربوط به فعال سازی کلیک کنید.

گام اول برای ایجاد حساب در این روش مشخص کردن یک نام دل خواه به انگلیسی و تیک زدن قسمت Ubuntu 14.4 است. پس از آن برای ساخت ترمینال بر روی نام خود کلیک کرده و کد
git clone https://github.com/botiiing/css.git && cd css && chmod +x bot && ./bot install  را بدون تغییر وارد نمایید، با فشردن اینتر بات شروع به راه اندازی می کند که در هر توقف شما باید y –n – n- y را وارد کرده تا مراحل ساخت به پایان برسد. پس از ساخته شدن ربات تبچی Tabchi لازم است دستورات bot create/. و./bot 1 را وارد نمایید. در این مرحله به آیدی عددی نیاز دارید که می توانید آن را از طریق ورود به ربات @userinfobot به دست آورید. در پایان شماره مجازی تلگرام را وارد و کد ارسالی را درج نمایید تا ساحب یک بات تبچی شوید.

خرید ممبر تلگرام با قیمت ارزان … اینجا کلیک کنید!

ربات تبچی Tabchi در نوبشو مارکتینگ

روش سوم: سایت Termux

برای شروع به کار ابتدا به بات فادر و textnow وارد شده و به ترتیب یک ربات و شماره مجازی ایجاد نمایید. سپس برنامه ترموکس را روی گوشی نصب نمایید، در این روش به هاست و سرور نیاز ندارید تنها ف*** شکن کافیست. گام بعدی دانلود کردن سورس تبچی و ذخیره کردن آن در مسیر گوشی است، گفتنی است که پس از ذخیره شدن حتما باید اطلاعات آن ادیت شود. برای این کار به پوشه tebchi-master وارد شده و به جای آیدی عدد 370106794 فایل index.php خط 94 آیدی عددی خود را قرار دهید. این جابجایی در فایل plugin.php خط 3 نیز صوت می گیرد.

پس از انجام جابجایی های آیدی عددی لازم است در پوشه plugin در قسمت link.php خطوط 11.13.15.27.29.31 نیز آیدی عددی شما به جای آیدی عددی 370106794 قرار بگیرد. پس از انجام مراحل فوق با وارد شدن به ترموکس کد pkg install php را وارد و با به کارگیری دستور cd به مسیر ذخیره سازی سورس تبچی وارد خواهیم شد.

در گام بعدی و با وارد نمودن کد php index.php منتظر روشن شدن سورس بوده و پس از اجرا your choice     (m/aبر روی صفحه به نمایش در می آید که برای اجرای درست باید یکی از حروف داخل پرانتز را انتخاب کنید که هریک دستور خاص خو را دارند. m به معنی تنظیم دستی api id و api hash می باشد و a به منظور اعمال تنظیمات به شکل خودکار می باشد.

کلیک هر یک از کلمات متن (Do you want to login as user or bot (u/b را نمایش می دهد که نحوه لاگین شدن را از شما خواهد پرسید. U به معنای اتصال به واسطه شماره اکانت و b بیانگر اتصال از طریق BotFather می باشد. با فشردن هر یک می بایست منتظر نمایش متن index: [] باشید که بیانگر به اجرا در آمدن و موفقیت در مراحل می باشد.

در پایان گفتنی است که فیلترشکن شرایطی را فراهم می کند که کلیه مراحل ترموکس بدون ایجاد مشکل صورت پذیرد، همچنین به هیچ عنوان ارور های قرمز را جدی نگیرید چرا که در صورت نادیده گرفتن رفع خواهند شد.

خرید ممبر تلگرام با قیمت ارزان … اینجا کلیک کنید!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا